onsdag den 21. september 2011

Blog award

Hurra, jeg har fået en award fra Line fra Fauerflora - mange tak :-)

Da jeg oprettede denne blog var det egentligt fordi, at jeg ikke kunne få sider eller faner til at virke på min første blog. Jeg ville gerne benytte bloggen som et slags opslagsværk over de planter, som jeg har i haven.

At andre bloggere finder det interessant at følge denne blog, er jo bare rigtig dejligt - I skal alle være så velkomne til at finde informationer, om de planter jeg får beskrevet her. Så Line mange tak for awarden - den er jeg rigtig glad for.



Awarden gives videre til;

Tim; fordi Tim skriver så ærligt omkring haven og familielivet i og omkring haven

Hanne; fordi Hanne var modig og som den første haveblogger inviterede til åben blogger-have

Marianne; fordi Marianne tør skrive ærligt ud fra egne erfaring og forholder sig personligt og terapeutisk til haven


Signe; fordi Signe har nået så meget i hendes, som kun vi andre kan drømme om at nå


Her kommer reglerne til award-stafetten: 

  • Awarden gives til tre-fem bloggere, som har under 100 faste læsere
  • Du fortæller bloggeren via bloggens kommentarfelt, at du har udvalgt hende/ham som modtager af awarden
  • Du linker til den, som du har fået awarden af samt til de tre-fem blogs, som du har udvalgt

5 kommentarer:

  1. Hej Susanne. Tusind tak for for awarden. Det var virkelig sødt af dig. Jeg tror aldrig jeg havde drømt om at jeg skulle få en award, da jeg startede min blog for 5 mdr siden. Blog-land er bare det bedste :-)
    Jeg var slet ikke klar over at du havde denne plante-blog. Sikke en smart ide, og hvor sjovt at se min lille gule rudbeckia-ven hér hos dig :-)

    SvarSlet
  2. Kære Susanne
    Din Award faldt på et tørt sted. Hjertelig tak. Der er mere eller mindre krise herhjemme og jeg har fået tilbagefald. Og selvom jeg ikke kan så meget lige pt. Så kan jeg kigge og tænke gode taknemmelige blog-og-have-tanker. På hvem der skal have stafetten næste gang!
    Jeg kan godt forstå dine øvrige valg -det er også blogs, jeg følger med stor fornøjelse!
    Knus fra Marianne

    SvarSlet
  3. knuuuuuuuuuuuuussssssss til dig Susanne, det skylder jeg dig næste gang jeg ser dig :) :) Jeg takker med hele mit hjerte :) :)

    SvarSlet
  4. Gratuluję!
    Pozdrawiam serdecznie.

    SvarSlet
  5. @ Talibra; mange tak :-) Også en hilsen til dig i Polen

    SvarSlet